پـایـان نامـه ای درباره ســـــمپـاد

فرصتی برای بازاندیشی در چرایی، چیستی و چگونگی زیست ســـــمپـاد و ســـــمپـادی ها

پـایـان نامـه ای درباره ســـــمپـاد

فرصتی برای بازاندیشی در چرایی، چیستی و چگونگی زیست ســـــمپـاد و ســـــمپـادی ها

چرا همکاری کنیم؟؟! چرا سمپاد؟؟!

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

مهمترین سوال در ابتدا می تونه این باشه؛ برای چی همکاری؟

شاید قبل از اینکه این سوال برای شما پیش بیاد، من ماه ها قبل باید از خودم می پرسیدم چرا باید وقت انجام تزم را روی سمپاد بگذارم؛ در صورتی که تقریبا موضوعات متعددی بود که هم استقبال بیشتری ازش می شد و هم پول و حمایت مالی می توانستم برای ش جذب کنم.

اما یک نکته برای من هنوز مهمه


مجموعه سمپاد و سمپادیها 7 سال از مهمترین و اثرگذارترین سالهای زندگی من را درگیر خودش کرد. من چه بخواهم و چه نخواهم خصلتهای متعددی پیدا کردم که بخش مهمی ش حاصل زندگی با سمپاده!

بنابراین فکر می کنم اگر ویژگی مثبت از سمپاد به همه ی ما به ارث رسیده لازمه که تلاش کنیم سیستمی که این کمک را به ما و زندگیمون کرده، دوباره سرپا و زنده بشه

و البته حتما میشه اشکالات مشترکی میان ما سمپادیها هم پیدا کرد! پس بهتره برای کمک به خودمون و رشد سمپاد این نقاط ضعف هم پیدا بشه و ترمیم؛ نه اینکه بهانه ای بشود برای کنسل کردن کل مجموعه


مطمئن باشید بدون همکاری سمپادی ها این پایان نامه به جایی که باید برسه، نمی رسه!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۱
حامد سجادی

سمپادی

سمپاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی